maandag 2 april 2012

Hoe kwam men op mijn blog terecht?

Nu ik weer een lange tijd blog, na de lange pauze tussen eind 2007 en augustus 2011, vond ik het wel eens leuk om in mijn statistieken te kijken via welke zoekwoorden men hier terecht is gekomen.

De afgelopen weken is er vooral gezocht naar wie de sponsor nu zou zijn/worden van 1t4i - Shimano, dus wat dat betreft heb ik een interessant stukje geschreven.

Waar men nog meer naar zocht en ook echt opviel:

Veel mensen blijken te zoeken of er homoseksuele wielrenners zijn, toch een hot item blijkbaar!

Verder werd er gezocht op:

Ruben van de Meer, gabber Misschien zochten ze een strak pakje
Aureool Om dopinggebruik te maskeren neem ik aan.
Neukertje Wellicht ook op zoek naar een homoseksuele wielrenner?
Chasse Patat herkomst Dan ben je op het juiste adres! nu nog een stukje schrijven over het begrip Chasse patat in het algemeen.
Mevrouw Gonzalez naar tandarts De tandarts van Simoni?


Het meest gelezen is niet het bericht over homoseksuele wielrenners, maar twee berichten uit 2007.

Overigens een blogjaar waarvan ik de berichten nog wel laat staan, het is wel leuk om te zien hoe ik mezelf ontwikkeld heb in het schrijven en zoeken van onderwerpen.
Destijds begon het meer als een grappig blogje met vooral veel gelach over dopingzaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten